سامانه پایش آزمایشگاهی

در آزمایشگاه معیار دما یکی از معیار های اساسی محسوب میشود و اندازه گیری ، نمایش و ثبت آن یکی از عناصر پایه میباشد. برای انی منظور ابزار های مختلفی با استفاده از فن آوری های مختلف طراحی و به بازار عرضه شده که هرک با در نظر گرفتن هدف مورد مورد به ویژگیهای مختلفی مجهز شده.

با توجه به تعداد زیاد محیط های اندازه گیری در آزمایشگاهها ، تعداد درگاه ورودی ثابت ها معیار مهمی در انتخاب تجهیز میباشد

سامانه IPT10-EG16 یک دستگاه ثبات دما با 16 در گاه ورودی با قابلیت اندازه گیری دما از -150 درجه تا 400 درجه سلسیوس با دقت 0.1 درجه یکی از تجهیزات قابل رقابت این حوزه میباشد.

این دستگاه ضمنا دارا بودن نمایشگر ال سی دی وضعیت دستگاه، داری 16 نمایشگر سون سگمنت برای نمایش همه سنسور ها بصورت همزمان نیز میباشد تا کاربر نیازی به تبئیل وضعیت دستگاه برای نمایش سنسور مورد  نظر نداشته باشد.همچنین با قابلیت تغییر بازه نمونه برداری و تعیین سطوح آلارم برای هر سنسور بصورت مجزا امکان کارکرد مستقل هر سنسور را فراهم میکند.

طراحی قاب دستگاه بگونه ای میباشد که براحتی قابل حمل بوده و بصورت رومیزی قابل استفاده میباشد و کاربر میتواند برای پایش های سیار و خارج از آزمایشگاه هم از آن بهره ببرد و باتری داخلی امکان کار برای 12 ساعت بدون برق را فراهم کرده.

حافظه داخلی دستگاه امکان ذخیره اطلاعات بمدت 1 ساعت با بازه نمونه برداری 10 دقیقه ای را فراهم کرده و درگاههای ارتباطی مختلف مانند اترنت،GPRS,USB امکان استخراج و ارسال اطلاعات را از بستر های مختلف فراهم کرده و این دستگاه را به یک راحل جامع در حوزه اندازه گیری تبدیل کرده

یکی از ویژهگی های برتر این این دستگاه قابلیت تبدیل آن به تجیهز آزمایشگاهی پرتکل های ویژه مانند واکسن سازی و تست ژنتیک میباشد که به درخواست کارفرما و با ارائه مستندات مورد نیاز میتواند پیاده سازی و تحویل شود.


ویژگیهای سامانه پایش آزمایشگاهی

دارای 16 درگاه ورودی سنسور دما با رنج دمای -150 الی 400 درجه سلسیوس و دقت 0.1 درجه

نمایشگر ال سی دی وضعیت کلی سیستم

16 نمایشگر سون سگمنت برای نمایش همزمان تمامی سنسور ها

درگاه شبکه برای اتصال به شبکه سازمان و اینتنرنت جهت پایش انلاین

سیم کارت جهت ارتباط به شبکه GPRS و پیامک

خروجی آلارم رله ای برای نصب آژیر صوتی و یا نوری در محل

تنظیم بازه نمونه برداری بصورت دلخواه و ذخیره نمونه ها تا یکسال

طراحی مناسب جهت قابل حمل بودن و نصب روی میز کار

باتری داخلی برای کارکرد مداوم تا 6 ساعت ( قابل افزایش در صورت نیاز)

پشتیبانی از پرتکل های آزمایشگاهی خاص ( بصورت سفارشی)

پنل وب و نرم افزار دسک تاپ جهت رویت نتایج و نمونه ها با امکان خروجی گراف و اکسل و…